معرفی محصول

مخزن پلی اتیلن زیر پله ای

مخزن پلی اتیلن زیر پله ای

مخزن زیرپله، منبعی شیب دار است که در دسته مخازن افقی قرار می گیرد. این مخزن آب را طوری طراحی کرده اند که امکان نصب آن در مناطق پرت و بدون استفاده مانند زیر پله، پارکینگ، اتاقک تاسیسات و انباری وجود داشته باشد. با خرید منبع آب زیرپله ای می توانید انواع مایعات مانند آب آشامیدنی، مایعات شیمیایی، سوخت، اسید و…. را در حجم های مختلف ذخیره کنید و در مواقع لازم از آن ها استفاده نمایید. مخزن آب زیرپله از جنس پلی اتیلنی با کیفیت ساخته شده و یکی از بهترین وکاربردی ترین نوع منبع به حساب می آید.

انواع منبع آب زیرپله ای از نظر حجم و اندازه

مخزن زیرپله را می توانید در سایز و ابعاد مختلفی خریداری کنید. به طور کلی شکل هندسی این منابع طوری هستند که به راحتی در زیر پله جای می گیرند و فضای زیادی از ساختمان یا مجتمع را اشغال نمی کنند. از کاربردی ترین حجم های مخزن آب زیر پله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مخزن آب زیر پله 500 لیتری
  • مخزن آب زیر پله 800 لیتری
  • مخزن آب زیر پله 1000 لیتری
  • مخزن آب زیر پله 1500 لیتری

انواع منبع آب زیرپله پلیمری اغلب به صورت تک لایه و سه لایه تولید می شوند. با توجه به اینکه پله های ساختمان دارای ابعاد استاندارد مشترکی هستند، معمولا مخازن زیر پله ای را با اندازه و حجم های محدود طراحی می شوند؛ به همین دلیل است که منابع زیر پله ای تنها در 4 حجم وجود دارند.

مخزن زیرپله ای چه کاربردی هایی دارد؟

همانطور که از نام این محصول پیدا است، مخزن وسیله ای است برای ذخیره و نگهداری مایعات در مدت طولانی یا موقت. از کاربردهای مهم مخزن زیرپله ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نگهداری و ذخیره آب آشامیدنی ساختمان ها
  • ذخیره آب اضطراری برای آتش نشانی
  • ذخیره انواع مایعات مورد نیاز برای صنایع مختلف

ویژگی های مخازن زیرپله ای

مخزن آب زیرپله ای از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است. یکی از ویژگی این محصول ابعاد استاندارد و حجم های مختلف آن است که باعث می شود به صورت دقیق در زیر پله های ساختمان قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حمل آسان و نصب سریع و بی دردسر آن اشاره کرد؛ به همین دلیل است که اغلب مشتریان ترجیح می دهند این مدل از مخزن آب را برای مجتمع و ساختمان خود انتخاب کنند.

برای ساخت مخزن زیرپله ای آب معمولاً از مواد اولیه درجه یک استفاده می شود؛ به همین دلیل می توانید در مدت زمان های مختلفی انواع مایعات خود را ذخیره کنید، بدون اینکه نگران از دست رفتن خاصیت طعم و رنگ و بوی آن باشید. لایه میانی مخزن آب زیرپله ای از موادی تشکیل شده است که می تواند در برابر اشعه UV خورشید مقاومت کند و از آسیب دیدن آب شرب به ذخیره شده جلوگیری نماید.

منبع آب زیرپله ای به صورت یک دست و بدون درز ساخته شده و در برابر انواع مایعات شیمیایی و اسیدی های مختلف مقاومت نشان می دهد. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و تحت هیچ شرایطی دچار خوردگی یا پوسیدگی نمی شود. با این وجود قیمت منبع آب زیرپله ای نسبت به سایر مدل ها ارزانتر بوده و در نتیجه طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

نصب مخزن آب زیرپله ای

برای نصب مخزن آب زیرپله ای باید 2 نکته مهم را در نظر داشته باشید. این دو نقطه به شرح ذیل است.

نحوه انتقال مخزن زیرپله ای به محل نصب

قبل از خرید مخزن آب زیرپله بهتر است ابتدا عرض درب منزل، عرض راهرو کنار راه پله و همچنین ارتفاع زیر پله را اندازه بگیرید و سپس بر اساس آن ها، ابعاد منبع آب را انتخاب کنید. در ضمن دقت داشته باشید که محل نصب مخزن باید طوری باشد که امکان چرخاندن مخزن وجود داشته باشد تا فضای کمتری اشغال شود و مشکلی برای تردد ساکنین مجتمع پیش نیاید.

 بررسی سطح زیر پله

برای نصب منبع آب زیر پله ای باید سطح زیر مخزن صاف باشد. به عنوان یک راهنما پیشنهاد می کنیم از قرار دادن هرگونه اشیا مانند آجر، چوب یا پایه در زیر منبع پلاستیکی آب خودداری کنید؛ چرا که ممکن است موجب به هم خوردن تعادل مخزن شود.

قیمت مخزن آب زیرپله ای

قیمت مخزن زیرپله ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت این محصول وزن آن است. هرچه ابعاد منبع مورد نظر شما بزرگتر باشد، به این معنا است که مواد اولیه بیشتری نیز برای ساخت آن استفاده شده و در نتیجه قیمت مخزن آب نیز بیشتر خواهد شد. از دیگر عوامل موثر روی قیمت مخزن آب می توان به جنس منبع آب زیرپله، میزان کیفیت و چند لایه بودن آن اشاره کرد.

خرید مخزن آب زیرپله ای

خرید مخزن آب زیر پله ای کار دشواری نیست اما بهتر است قبل از آن با یک فرد آگاه و متخصص در این زمینه مشورت کنید تا هنگام نصب و جایگذاری آن در زیر پله دچار مشکل نشوید. چنانچه قصد خرید انواع مخزن آب از جمله مخزن زیرپله ای را دارید حتماً به سراغ یک فروشگاه معتبر و قابل اطمینان بروید. فروشگاه دماوند پلیمر یکی از بزرگترین وارد کنندگان انواع مخزن پلیمری است که تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند.

 

بازگشت به لیست